CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

marți, 24 ianuarie 2012

Cand toti ma parasesc, Domnul ma primeste!

Domnul este lumina şi mântuirea mea: de cine să mă tem? Domnul este sprijinitorul vieţii mele: de cine să-mi fie frică? (pS. 27.1)
Căci El mă va ocroti în coliba Lui, în ziua necazului, mă va ascunde sub acoperişul cortului Lui şi mă va înălţa pe o stâncă.
Iată că mi se şi înalţă capul peste vrăjmaşii mei, care mă înconjoară: voi aduce jertfe în cortul Lui, în sunetul trâmbiţei, voi cânta şi voi lăuda pe Domnul. (Ps 27.5-6)
Căci tatăl meu şi mama mea mă părăsesc, dar Domnul mă primeşte. (Ps 27.10)
Psalmul 27... e un psalm extraordinar! Imi place ca intregul psalm este centrat pe purtarea de grija a lui Dumnezeu. Si in final David ne dezvaluie ce il tine pe el in picioare: O! daca n-as fi incredintat ca voi vedea bunatatea Domnului pe pamantul celor vii! (Ps 27.13) ... asta e cheia! Stii... multi se zbat si au temeri si ingrijorari si cauta atentia oamenilor dar atunci cand stii ca Dumnezeu te iubeste si este langa tine toate astea dispar si dintr-o data parerea oamenilor nu mai este importanta ci doar al lui Dumnezeu, dintr-o data nu-ti mai pasa ca oamenii te batjocoresc, ca te asupresc ca iti fac tot felul de lucruri pentru ca ai bucuria ca Dumnezeu este cu tine prin orice treci si te va inalta pe stanca... de 2 zile am versetul acesta in cap si astazi ma gandeam la el pentru ca este foarte mult legat de viata mea.. "
Căci tatăl meu şi mama mea mă părăsesc, dar Domnul mă primeşte. (Ps 27.10)" Stiti ce este extraordinar? ca toti de s-ar intoarce impotriva mea si de m-ar parasi Domnul este cu mine si asta ma face sa merg inainte... versetul acesta imi aminteste de motivul pentru care am trait pana acum si in special in anul 2010 pentru ca "Domnul ma primeste". Am scris odata niste versuri...

Cand Oamenii au spus

lucruri impotriva mea
Tu ai fost apararea mea
cand nimic nu era asa cum trebuia
Tu ai fost taria mea
si m-ai tinut pe calea Ta
Doar Tu stii cine sunt, Doar tu ma sprijinesti
prin valuri de sunt mana Ta o pui
pe brate purtat ma indrept spre inalt
prin negura si lumina purtat
Multumesc Isuse pentru Harul minunat!

Cand Oamenii nu m-au primit, Domnul ma primit! a fost, este, si va fi mereu asa... Dumnezeu este dragostea perfecta! Cand L-am cunoscut mi-am spus: OK! viata asta este asa cum este si nu mai am pentru ce sa traiesc dar am sa traiesc pentru Hristos! Asa am spus pe 16 martie 2010 si de atunci nu s-au schimbat prea multe ci ba mai mult sa intarit ideea aceasta! de ce traiesc? pentru ca este prezent Dumnezeu in mine si in viata mea, fara El pentru mine nu s-ar merita.... cunosc destul de multe despre ceea ce inseamna viata aceasta incat sa stiu ca viata fara El nu se merita traita... fara El viata mea n-are culoare, este stearsa pentru ca El este acela care acum da culoare vieti mele pana si zambetul meu si bucuria mea este pricinuita de El, am vazut ca ori de cate ori il intristez pe Dumnezeu si eu ma intristez dar daca El este cu mine, in inima mea atunci cu siguranta ma ve-ti vedea mereu zambind asa cum am facut-o mereu de cand L-am cunoscut! Uneori... pe multi i surprind cu atitudinea mea sau in cel mai des caz cu calduara si zambetul meu si multi inca nu au inteles pe deplin secretul si pentru multi sunt un semn de intrebare... totul sta in Domnul! pentru ca il am sprijin pe El si El ma duce la ape de odihana si imi invioreaza sufletul si increzandu-ma in El pot zambii chiar si in cele mai grele circumstante ale vietii mele, pentru ca oricine m-ar parasi Domnul ma primeste! si oricine ar fi impotriva mea, Domnul este cu mine si orice s-ar intampla El este in control, de cine sa ma tem?




Nadajduieste in Domnul! Fii tare, imbarbateaza-ti inima si nadajduieste in Domnul! (Ps 27.14)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu