CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

marți, 24 mai 2011

Las totul, si te urmez pe tine Doamne!

"Unde este locul unde tu apartii? care este persoana langa care tu crezi ca apartii? poti avea prieteni pentru o vreme... familie pentru o vreme. Dar scriptura zice chiar daca tatal meu si mama mea ma vor parasi cine va fi langa mine?" acestea au fost cuvintele lui Dumnezeu pentru mine... apoi am gasit un verset in biblie... Dacă vine cineva la Mine, şi nu urăşte pe tatăl său, pe mama sa, pe nevasta sa, pe copiii săi, pe fraţii săi, pe surorile sale, ba chiar însăşi viaţa sa, nu poate fi ucenicul Meu. (Luca 14.26) mereu am vrut sa am o viata mai buna in familie in relatiile pe care le creez...dar Domnul mi-a spus astazi ca nu trebuie sa ma leg de oameni, nici macar de parinti ci sa merg cu El orice s-ar intampla... intotdeauna am vrut sa fiu un ucenic adevarat al Domnului dar pe drum... m-am impiedicat de parinti, de norme, de oameni... si am uitat esenta, am uitat ca Dumnezeu ma accepta asa cum sunt un vas slab, un vas care nu stie sa faca prea multe lucruri dar care vrea sa faca voia lui Dumnezeu. acum o luna mi-am dat seama ca in ultima vreme am incercat sa ma integrez la niste standarde, ma vedeam prea diferita de restu oamenilor si am incercat sa fiu mai om. Dar astazi nu mai conteaza standardele ci conteaza daca Dumnezeu ma accepta asa cum sunt... nu stiu sa fac multe lucruri, nu invat foarte bine la scoala, daca ma intrebi ce se intapla cu Japonia astazi...habar nu am! de mult nu ma mai uit la stiri... nu am timp! sunt un vas slab, ei si...? sunt tare in Hristos! nu toti ajungem la nivele foarte mari dar la Dumnezeu esti de 10 la nivelul pe care il ai.Dumnezeu ne stie capacitatile si incapacitatiile. poate nu stiu eu prea multe dar vreau sa fac voia Tatalui. Astazi Dumnezeu mi-a spus inca odata sa Il aleg pe El sa las persoanele importante pentru mine care nu sunt nici pe departe asa cum trebuie si sa privesc doar la El, la iubirea Lui. sa nu mai caut acceptare si dragoste acolo unde nu este, am ajuns sa-mi pun o intrebare cam urata... "oare ce insemn eu pentru ea?" (multumesc lui Dumnezeu ca mia dat inteleptciunea sa nu caut raspuns. La unele intrebari e mai bine sa lasi lucrurile asa cum sunt si sa mergi inainte cu Domnul) si intrebarea asta nu e la modul bun... dar Domnul mia spus ca nu mai conteaza ce insemn eu pentru acea persoana, pentru ca eu am valoare in ochii Lui, El este cel mai bun parinte si prieten. de ce ti-o spun si tie? cu speranta ca vei invata si tu ceva de aici...In ochii lui Dumnezeu suntem valorosi chiar daca cei dinauntru ne fac sa intelem altceva chiar daca lor nu le pasa prea mult de tine, nu conteaza. lui Dumnezeu i pasa! renunta la compatimirea respingerii si aduti aminte ca ai un Dumnezeu plin de dragoste si El niciodata nu te va parasii. Stii... si Isus a fost respins de ai Lui, nici El nu a fost acceptat si iubit, dar au venit cei din afara si au vazut ceva special in El, nu este tot una cand toti cei din afara iti spun ca il vad pe Hristos in tine si cei dinauntru dau dovezi tot mai clare ca nu te iubesc... dar nu-i nimic Dumnezeu este tot ce avem nevoie! daca astazi te regasesti printre aceste cuvinte alege impreuna cu mine sa nu te mai legi de nimic altceva decat de dragostea lui Dumnezeu, lasa totul in urma, lasa-i pe oameni sa zica ce vor. nu cauta acceptarea niciunui om... ci cauta-l in fiecare clipa pe Domnul care te accepta asa cum esti, care te baga in seama si te iubeste. Daca te aflii si tu in situatii din acestea ma rog Domnului sa-ti dea putere sa il alegi pe El dincolo de toate, sa poti sa spui: "las tot si te urmez pe Tine!" sa poti sa ai puterea sa nu mai privesti la nimeni si nimc ci doar ce ceea ce zice si crede Dumnezeu despre tine. Domnul sa te binecuvinteze!


8 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Adda oi fi tu mica dar spiritul din tine este mare si matur.
Esti un veritabil predicator.
Fetele si femeile care vorbesc astfel sunt comori vii si o binecuvantare pentru orice iubit sau sot!
Probabil ca ai facut ceva pe placul Lui si El s-a hotarat sa te inspire, sa vorbeasca prin tine...
Felicitari, textul e o incantare spirituala!

adda_life spunea...

multumesc pentru aceste cuvinte... eu nu am facut nimic tot ceea ce sunt astazi este pentru ca El ma ridicat din adanc, mi-a dat o viata noua si orice ar veni nimic nu ma poate despartii de dragostea Lui. tot ceea ce am scris vine din ceea ce am invatat pe cale...eu nu am nici un merit , El ma ales ca sa fiu o lumina si o incurajare pentru cei din jurul meu...

D. spunea...

ai primit un premiu aici: http://blogdepremii.blogspot.com/

Anonim spunea...

Bravo, Adriana, pentru blog! Imi place ce scrii. O sa mai revin la tine pe blog sa iti citesc postarile. Ti-am lasat si linkul de la blogul meu.
Alex, Betel

Anonim spunea...

interesant... imi place... ideea din toate religiile e sa poti renunta la tot si atunci vei fi fericit...
te :X

Lavinia Dance spunea...

n-am mai trecut pe la tine...
imi cer scuze, o sa revin sa citesc..
:*

Lavinia Dance spunea...

cand zic revin ma refer ca acum revin:))

Lavinia Dance spunea...

Amin, si pe tine adda:)
sunt de acord cu ce ai scris, El este totul!

Trimiteți un comentariu