CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

luni, 22 august 2011

Tu esti iubirea ce mi-ai aratat iubire...

Isus e iubirea care se uita la cei neinsemnati, sarmani vaduvi si orfani... El intotdeana a sfidat logica noastra umana ne-a aratat ca nu cei puternici sunt tari nu cei bogati si cu vaza sunt oameni alesi de Dumnezeu pentru lucrari mari... ci oameni simpli, smeriti, neinsemnati, saraci, sarmani, orfani Dumnezeu la acestia se uita si i inalta fara nici un merit uneori fara ca ei sa ceara ceva... pentru ca El A rasturnat pe cei puternici de pe scaunele lor de domnie, si a inaltat pe cei smeriti (Luca 1.52) Dumnezeu ne-a aratat ca omul nu va birui prin putere (1 Sam. 2.9) de curand am citit despre intalnirea lui Samuel cu Saul si tare mi-a placut uimirea lui Saul caci nu intelegea ce se intampla Saul a răspuns: „Oare nu sunt eu beniamit, din una din cele mai mici seminţii ale lui Israel? Şi familia mea nu este cea mai mică dintre toate familiile din seminţia lui Beniamin? Pentru ce, dar, îmi vorbeşti astfel?” ( 1 Sam. 9.21) iata ca Dumnezeu a ales ca imparat un om dintr-un neam mic si neinsemnat. Dupa Saul a urmat David, un ciobanas, un ciobanas care a invins un urias. Sunt multe exemple care ne arata ca Dumnezeu sfideaza logica noastra, Mi se pare asa de fascinant ca El nu alege oamenii mari ai lumii acestea... dupa cum spune Domnul Isus Oricine se va înălţa va fi smerit; şi oricine se va smeri va fi înălţat. ( Matei 23.12) pentru ca Dumnezeu sta impotriva celor mandri dar, da har celor smeriti ( Iacov 4.6) El nu se uita la fata omului ci la inima lui, El vede potentialul din noi si ne da har... asa de mult imi place pasajul care spune: De pildă, fraţilor, uitaţi-vă la voi care aţi fost chemaţi: printre voi nu sunt mulţi înţelepţi în felul lumii, nici mulţi puternici, nici mulţi de neam ales. Dar Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele înţelepte. Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele tari. Şi Dumnezeu a ales lucrurile josnice ale lumii şi lucrurile dispreţuite, ba încă lucrurile care nu sunt, ca să nimicească pe cele ce sunt; pentru ca nimeni să nu se laude înaintea lui Dumnezeu. Şi voi, prin El, sunteţi în Hristos Isus. El a fost făcut de Dumnezeu pentru noi înţelepciune, neprihănire, sfinţire şi răscumpărare, ( 1 Cor. 1.26-30) Dumnezeul acesta care se uita la cei neinsemnati si dispretuiti s-a uitat si la mine si la multi altii... si atunci cand oamenii au fost impotriva noastra, El a fost cu noi atunci cand oamenii ne-au dispretuit El ne-a declarat iubire ne-a spus ca suntem valorosi, atunci cand oamenii ne-au judecat pentru trecuturile noastre El a ne-a spus ca avem o viata noua si ne-a inaltat, cand oamenii ne-au prigonit, El ne-a dat biruita si ne-a intarit... El intotdeauna a avut ultimul cuvant si a aratat oamenilor ca si astazi El mai face minuni si se uita la cei neinsemnati si pacatosi si culmea ca i si ridica in moduri uimitoare... El e iubirea ce mi-a aratat si mie iubire si acum ceva vreme am scris cateva versuri despre asta...

Tu esti iubirea ce mi-ai aratat iubire
cand ti-am gresit si credeam ca-s un nimic
Tu m-ai iertat si m-ai iubit
uimit am privit si n-am inteles
dar Tu ai continuat sa ma iubesti
atunci cand teama imi era de iubirea Ta
si nu stiam ce inseamna a-mi fi Tata
incet mi-ai aratat iubirea Ta
nu ai venit la mine cu un tunet
nu ai venit nici cu mustrare
ai venit bland ca o raza de soare
ai venit mereu sa-mi amintesti ca am valoare
in timp, am invatat, sa nu traiesc ca o orfana
si-am inteles ca ma iubesti
asa cum sunt acceptare primesc
in Tine am invatat sa ma incred
chiar daca uneori nu inteleg
am invatat sa nu intreb: de ce?
ci sa spun "faca-se voia Ta"
Am vazut ca Esti cu mine si ma incred in Tine
tot ce sunt astazi, sunt pentru ca mi-ai dat putere sa fiu
iar astazi stiu, ca nu am nimic special insa Tu mi-ai dat mult har

10 comentarii:

symona spunea...

In slabicuiune El lucreaza de cele mai multe ori, si harul Sau este de ajuns, asa cum si lui Pavel ii aminteste, El poate ca nu ne va lua "tepusul", dar ne poate face o lumina spre cer, tocmai ca sa nu fim noi gasiti cu vreun merit, ci doar El in slava Sa sa fie laudat.
Fii binecuvantata, Adda!

adda_life spunea...

ai dreptate Simona... cineva spunea ca Unele dintre cele mai mari comori ale Bibliei nu pot fi descoperite decat cu ochii inlacrimati... cand esti slab atunci esti tare... fi binecuvantata si tu Symona :d

Goda spunea...

Foarte frumos...

Lavinia Dance spunea...

Dumnezeu este mult mai intelept decat noi, noi nu-i putem intelege planurile si nici lucrarile dar sa stii ca oamenii Lui sunt peste tot, chiar si in locuri de cinste!

Frumoasa postare...

Anonim spunea...

hei, de unde ai stiut cs eu sunt?:D
trebuia sa fie secret:D

Anonim spunea...

nu se prea cunoaste ca sunt tot eu :D
cred:D
pai na..trebuia sa fie o parte din mine de aceea am pus poza.
zuza, si mie imi place, asa imi spune cineva;D

Anonim spunea...

ia sa vad cum ma mai recunoaste cineva acum ca am schimbat poza:D

Anonim spunea...

de acuma o sa ma bati la cap cu zuza :D
pai, daca nu e specific mie atunci cui sa fie?:)
data viitoare o sa am grija sa ma ascund mai bine:D

Anonim spunea...

am cautat ieri pe net foarte mult, incepuse sa ma doare si cpau :)))
cand l-am gasit pe asta am rasuflat usurata :))
e ciudat pt ca acelasi lucru vroiam sa te intreb si eu pe tine " de unde le tot iei" dar nu erai pe mess:((

Anonim spunea...

amin frumos citat adda :)

Trimiteți un comentariu