CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

luni, 10 octombrie 2011

Cand crezi ca esti singur, Domnul e langa tine

Si atunci cand crezi ca esti singur si nu ai pe nimeni Dumnezeu este langa tine. "O lacrima sa scurs si nimeni nu ti-a spus ridica-ti privirea, privirea in sus" atunci cand nu este nimeni langa tine ca sa-ti spuna o vorba buna Isus asteapta sa-ti ia povara. Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă. (Matei 11.28) este extraordinar acest verset si foarte adevarat... de cate ori am mers inaintea Lui cu poverile mele am experimentat odihna pe care numai Hristos ti-o poate da, este extraordinar sa plangi inaintea lui Dumnezeu si cand te ridici de acolo, din rugaciune sa ai pace si bucurie in suflet. Unii se mira cand aud de bucurie... dar va spun din experienta ca prin cele mai grele circumstante ale vietii de treci cand stai in prezenta lui Dumnezeu poti sa ai bucurie pentru ca stii ca El este in control si El iti i-a poverile. Cand Dumnezeu ma mantuit ma invatat sa ma si rog... am inteles cum trebuie sa vi cu poverile inantea lui Dumnezeu, si anume exact asa cum sunt ele... am invatat ca nu conteaza ce spui ci conteaza sa vi cu sinceritate inaintea lui Dumnezeu si sa spui lucrurile exact asa cum sunt, asta inseamna sa te descarci inaintea lui Dumnezeu. Dumnezeu este langa cei cu inima zdrobita si vrea sa dea eliberare si pace deci vreau sa va provoc sa crede-ti versetul de mai sus si sa mergeti inaintea Lui nu conteaza ce probleme aveti spuneti-le axact asa cum sunt, fiti sinceri pentru ca El este acum langa voi si pentru voi, cine il va striga pe Isus acela nu va fi respins. pacat, poveri, suferinta, aduceti-le inaintea lui Dumnezeu! cautati-l cu toata inima si El se va lasa gasit. Defapt intentia mea a fost sa va incurajez spunandu-va ca atunci cand nu aveti pe nimeni langa voi Dumnezeu este aproape doar sa avem noi ochi sa-L vedem, sa ridicam privirea in sus, la Isus dar pana la urma Dumnezeu ma calauzit sa va si provoc... inseamna ca cineva trebuie sa vada asta :) Si in final ideea asta de postare vine de la un prieten care a compus un cantec si mi-a placut asa de mult ca l-am intrebat daca pot sa scriu despre el si in final mi-a dat voie sa il pun aici pe blog. nu este ceva profesional (inca! eu ma rog Domnului sa mai auzim de el :d ) e inregistrat cu telefonul dar se aude foarte bine si sunt niste versuri extraordinare, baiatul are talent si ma rog ca Dumnezeu sa-l faca o binecuvantare pentru voi prin catecul acesta. Am sa scriu ma jos si versurile:

O lacrima sa scurs
si nimeni nu ti-a spus
ridica-ti privirea, privirea in sus
Exista cineva cu adevarat
ce-ti vede lacrima si inima

El e aici si te atinge
El e aici si te linisteste
prin Duhul sfant sa te ridice
El e aici

El e aici si te atinge
El e aici sa te ridice
prin Duhul sfant sa te aline
El e aici


1 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

multumesc pentru intrebare, sunt bine :)
tu esti bine?

Trimiteți un comentariu