CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

luni, 14 martie 2011

Mergand spre cer...

Dupa cum ati observat am schimbat numele blogului din "life_blog" in " mergand spre cer..." de ce? pentru ca atunci cand am facut acest blog eram incepatoare si nu imi venea nimic in cap si nu stiam ce nume sa i pun, de mult m-am gandit sa il schimb dar nu stiam ce sa fac... astazi la ora de Romana :)) mi-a venit in minte "mergand spre cer... invat sa zbor" si mi-a mai venit ceva in minte ce vreau sa impartasesc cu voi:d


Mergand spre cer... invat sa zbor,
sa zbor cand inima imi este grea
sa ma incred in El orice s-ar intampla!
Mergand spre cer invat iubirea,
iubirea ce iarta si accepta si pe-acel ce raul ti-a facut
pe acel ce este rau sa poti sa vezi si bine, asta e iubire!
mergand spre cer invat sa astept, sa am rabdare-n suferinta,
sa trec prin val si sa ajung la mal
cand trecutul nu-mi surade...
si cand speranta merge-n jos
tu sa ptivesti in sus, la Hristos!
Mergand spre cer cu Dumnezeu
invat sa lupt si sa inving!
o inima mai curata as vrea, libertate in a ma exprima...
si multe as mai vrea...
insa El imi spune "Mai asteapta draga mea"
Mergand spre cer invat sa inteleg planul Sau ceresc
si tot mergand spre cer...
uneori nu inteleg iubirea Lui mareata
iubirea ce ma salveaza, si ma iarta cand gresesc
si-atunci cand nu inteleg ca El tot e langa mine...
Isus al meu cu aceeasi lectie vine:
"Copilul meu nu te uita la tine,
cat esti de slab, neputincios!
tu esti pretios in ochii Mei.
Tu esti inelul pretios,
diamantul care incepe a stralucii
si lumina lui nu se va stinge
pentru ce eu nu am sa-l las
pentru ca il iubesc si vreau sa inteleaga
ca doar cu mine este viata
si chiar de-i slab si nu intlege cat de pretios Imi este
Eu am sa-i dau aceeiasi lectie!"
Mergand spre cer invat sa zbor
si chiar de-s calator, de-aici vreau sa invat sa fiu ascultator!
sa lupt cu firea si a inteleg iubirea Lui cea mare
Eu am sa merg spre Tatal meu ceresc, si nu am sa ma opresc!
Orice ar fi, nimic nu ma va desparti de dragostea Lui.
Eu merg spre cer, spre casa mea!

In final vreau sa va spun ca nimic nu sa schimbat la blog inafara de numele lui. Sunt aceeasi eu cu aceeasi perspectiva dor cu un nume mai concret care reprezinta mai bine ceea ce fac aici. Domnul sa va binecubinteze!

1 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Foarte inspirat. Este minunat ca ai acumulat atata intelepciune si cunoastere si chiar maturitate spirituala. Keep going!
Oricarui strop de iubire ce urca spre Cer i se raspunde cu o ploaie de iubire. :)

Trimiteți un comentariu