CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

joi, 24 februarie 2011

O crestere sanatoasa

Mai pesus de crestere materiala este afectiunea si educatia!
O crestere sanatoasa este o crestere in care parintele a inteles ca intai este afectiunea si educatia apoi lucrurile materiale! un om fericit este un om ce nu umbla dupa lucruri materiale ci ci intelege ca viata e mai mult de atat, fericirea sta in dragoste! insa vreau sa va spun ca Copii cresc fie ca parintii i cresc fie ca i lasa sa creasca, insa roadele se vad in timp. tot am vrut sa abordez un subiect de genul asta si mi-am adus aminte de o povestire...

Se spune ca un Politician si diplomat Britanic din secolul al XIX-lea Charles Adams tinea un jurnal care a fost gasit de altcineva, la fel cum a fost gasit ceva mai tarziu jurnalul fiului sau Bruck Adams dupa multa vreme cand ei nu mai erau cel care a gasit jurnalele a avut curiozitatea sa ia jurnalele celor doi, tata si fiu! si sa le compare. Interesat a fost ca a gasit o zi in care si tatal si fiul scriau despre acelasi lucru, si anume faptul ca au iesit impreuna la pescuit in ziua respectiva. Tata scurt si sec scrisese in jurnal: Astazi am fost la pescuit cu fiul meu. o totala pierdere de timp! insa in jurnalul fiului scria: Astazi am fost la pescuit cu Tata, a fost cea mai extraordinara zi de care am avut-o de foarte multa vreme.

Putem observa ca tatal era prea ocupat ca sa vada nevoile fiului sau...era un om important era ocupat sa stranga, era ocupat sa-i faca un viitor fiului sau probabil....asa cum se intampla astazi in cele mai multe familii fie bogati fie saraci oamenii au inima impietrita se inseala zilnic ca le fac un viitor copiilor sai si ajung in final sa se intrebe de ce copii lor ajung sa faca tot felul de nebunii sa i renege sa isi bata joc de ei...dar nu se gandesc nici o clipa ca ei ar fi putut gresi cu ceva! pentru ca ei au muncit pentru copii lor.La fel ca copilul din povestioara timpul petrecut cu parintii e cel mai important, cel mai frumos! un copil asteapta sa fie bagat in seama incurajat si nu demoralizat de proprii parintii... ce va semana omul aceeia va si secera daca parintele a lipsit de din educatia, din viata copilului si copilul va lipsii in adolescenta din viata parintelui. Copilul n-o sa aiba curajul sa spuna niciodata ce are pe suflet cu ce a gresit parintele dar rezultatele se vor vedea in timp. Unii parinti cred ca doar copii au responsabilitati fata de ei si le amintesc mereu de porunca a 5-a dar uita ca si ei au partea lor
Si voi, parintilor, nu intaratati la manie pe copiii vostri, ci cresteti-i, in mustrarea si invatatura Domnului. (Efeseni 6.4)
Invata pe copil calea pe care trebuie s-o urmeze, si cand va imbatrani, nu se va abate de la ea.(Proverbe 22.6)

Sunt 2 indemnuri foarte importante pentru parinti...in ochii copiilor nu esti important cata avere ai strans, ci cat ai fost langa ei atunci cand au avut nevoie de parinte. in privinta educatiei copilul este ca o floare care creste atata timp cat este ingrijita, daca floarea nu este ingrijita se ofilieste si moare... la fel moare si sufletul copilului daca nu este ingrijit sufleteste! si atunci devinde rautacios si asa mai departe. Daca esti parinte te indemn... seamana pe baza cuvantului lui Dumnezeu si nu vei da gres, cautand sa arati dragoste celor din jur sa dai afectiune copiilor tai sa fi un exemplu pentru ei si daca vei asculta de cuvantul Domnului vei vedea roadele bunatatii Lui in familia ta. Imi pare ciudat sa vorbesc eu despre asta, pentru ca sunt si eu o adolescenta dar acesta este adevarul si este cuvantul lui Dumnezeu nu poti sa semeni cu bunatate afectiune si pace si sa seceri rau. cine seamana rau va culege rau. cred ca una din cele mai mari dorinte ale mele cu privire la oameni este ca parintii sa stie sa fie parinti.Domnul sa se indure si sa trezeasca parintii care nu stiu sa fie parinti! gbu
Caci sfatul este o candela, invatatura este o lumina
iar indemnul si mustrarea sunt calea vietii. (proverbe 6.23)

7 comentarii:

Anonim spunea...

adda...m-ai atins ...
eu nu am avut parte de parinti care sa isi faca timp pentru mine..
eu nu am prea avut zile in care sa scriu in jurnal azi am fost cu mama si cu tata undeva...

Anonim spunea...

adda , multumesc frumos, ia si tu premiul, am vrut sa te pun, dar am uitat..:$

Anonim spunea...

te pun acuna:X sa il iei da?:*

Anonim spunea...

Iti doresc o primavara plina de iubire si de pace!

llobyt spunea...

frumos scris ada.Domnul sa te binecuvanteze

Anonim spunea...

la multi ani de 8 martie adda, Domnul sa te binecuvinteze, si sa iti dea tot ce e mai bun.ai ceva la mine pe blog:D

hgfhf spunea...

nu am mai trecut de mult pe aici :D

ai scris foarte frumos si e adevarat ce zici >:D<

Trimiteți un comentariu