CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

marți, 17 august 2010

sunt eu un om bun?


Ce inseamna sa fi bun? pentru unii oameni a fi bun inseamna....sa fi darnic, calm, milos, sa nu inseli....cam asta am spune, nu-i asa? dar oare la asta se rezuma adevarata bunatate!? Defapt bunatatea mai inseamna si dragoste, iar de curand am auzit o predica in care fratele Iosif Ton spunea ca inauntru este bunatate care se reflecta in exterior prin dragoste. deci Dragostea este plina de bunatate (1 Corinteni 13.4)
Uitandu-ne la exemplul lui Isus, atunci cand era pe cruce putem observa 2 caracteristici importante: una a dragostei, si cealanta a bunatati Lui. In timp ce Isus era pe cruce el a spus: Tata iarta-i caci nu stiu ce fac! (Luca 23.34) . Cu toate ca era condamnata la cea mai rea moarte, si multi isi bateau joc de El...El ne-a gasit o scuza! (Omul bun intotdeauna va gasi o scuza pentru cel ce greseste) iar apoi isi arata bunatatea prin dragostea care ne-a purtat-o murind pentru noi, El a purtat pacatele noastre chiar daca noi oamenii suntem atat de rai.
Iar acum pun intrebarea inca o data: Ce inseamna sa fi bun? Oare pot eu sa ma uit la greseala celuilant si sa urmez exemplul lui Isus, gasindu-i o scuza, parandu-mi rau de defectul, greseala celui ce greseste, sau il jignesc in inima mea? sau il jignesc pe fata...? Oare cat pot lasa eu de la mine? Cat sunt in stare sa m-a jertfesc? Cat imi iubesc eu aproapele? Sunt eu intotdeauna indurator si rabdator? Caut eu imtotdeauna folosul altuia in locul folosului meu? Cat seaman eu cu Dumnezeu? In ce masura sunt plin de Dumnezeu? Acestea sa ne fie intrebarile! mediteaza impreuna cu mine, in ce masura suntem plini de Dumnezeu? Ca sa fim plini de Dumnezeu, trebuie sa avem bunatatea reflectata prin dragoste! Avem aceea dragoste care vine din Dumnezeu? pentru ca cine nu iubeste nu a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este dragoste!(1 Ioan 4.8), dar daca dragostea lui Dumnezeu a ajuns desavarsita in noi, mereu o sa gasim ceva bun in oameni oricat de rai ar fi ei! Cum este inima noastra, asa suntem si noi. Si inima noastra se vede cel mai bine in relatiile cu oamenii! Intrebarea este, cum reactionam noi la jigniri, la greselile altora? Aici ne dam de gol cine suntem cu adevarat, cat suntem de plini de Dumnezeu! Unde este DRAGOSTE si BUNATATE este DUMNEZEU! Fara dragoste suntem o arama sunatoare, un chimval zanganitor, fara dragoste suntem nimic!
Domnul sa ne ajute sa traim dupa exemplul Lui sa devenim adevarati ucenici ai Domnului si sa nu ne ratacim de pe calea adevarului care duce la viata! God bless you!

Prin aceasta vor cunoaste toti ca sunteti ucenicii Mei, daca ve-ti avea dragoste unii fata de altii.
(Ioan 13.35 )

2 comentarii:

Georgi Cernat spunea...

Amin!Nimic fara iubire !

Lavinia Dance spunea...

ai dreptate, fara dragoste nu valoram nimic, daca nu ave dragoste nu putem spune ca suntem copii Lui, sau ca il cunoastem pe El. Foarte frumoasa tema:)

Trimiteți un comentariu