CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

miercuri, 13 aprilie 2011

Fi bun, oricum

daca vrei sa fi bun, drept intelegator si cinstit in lumea asta oameni intotdeauna vor avea ceva impotriva ta, si de multe ori vor incerca sa te ia de prost...daca esti sensibil, linistit vor exista oameni care se vor apropia de tine din interese ascunse si vor incerca sa para a fi ceea ce nu sunt mintindu-te crezand ca esti credul... (este ceea ce mi se intampla mie in aceste momente). Oameni sunt diferiti, dupa cum spunea cineva acelasi bine pe care il vede un om, altul il vede rau! Atunci cand vrei sa fi bun si sa faci bine risti sa fi dezamagit, de la oameni sa nu te astepti la prea multe... este doar un om supus slabiciunilor care este limitat si uneori nu poate intelege anumite lucruri... uneori si tu ai nevoie de timp ca sa intelegi anumite lucruri... Atunci cand e vorba sa fi bun si sa faci bine este un secret! Eu cred ca numai atunci cand faci totul ca pentru Domnul si ceea ce faci faci doar pentru El pentru ca il iubesti si vrei sa fi ca El, atunci vei invata sa ei doar ce este bun din oameni si fie ca te dezamagesc tu ai sa sti sa fi statornic pe cale si nu vei renunta pentru nimic in lume sa faci voia Domnului indiferent de cum vor reactiona oameni. Domnul sa ne ajute... In continuare vreau sa cititi ceva ce am vazut candva si am simtit ca trebuie sa notez undeva aceste cuvinte...acum stiu de ce!

Lectie de viata...
Oamenii sunt deseori neintelegatori, irationali si egoisti... iarta-i oricum...
Daca esti bun oamenii pe pot acuza cu intentii ascunse... fi bun oricum.
Daca ai succes, poti castiga prieteni falsi si dusmani adevarati... cauta succesul oricum
Daca esti cinstit si sincer, te pot insela... fii cinstit si sincer oricum.
Ceea ce construiesti in ani, altii pot darama intr-o clipa... construieste oricum.
Daca gasesti linistea si fericirea, oamenii pot fi gelosi... fi fericit oricum.
Binele pe care-l faci azi, oamenii il vor uita maine... fa bine oricum
Da lumii tot ce ai mai bun si poate nu va fi niciodata de ajuns... Dai lumii tot ce ai mai bun oricum.
La urma urmei este intre tine si Dumnezeu, n-a fost niciodata intre tine si ei, oricum.

4 comentarii:

Symona spunea...

Cand pe cerul vietii tale sunt numai nori...crede oricum ca Soarele exista dincolo de ce se vede de aici de jos! Cand toti te dezamagesc...continua sa iubesti oricum!

Lavinia Dance spunea...

stiu aceste fraze...
le-am citit si eu mai demult..
ai dreptate e o lectie de viata..
si sunt de acord cu tine!
:)
scuze pentru intarziere>:D<

Lavinia Dance spunea...

multumesc >:D<

Lavinia Dance spunea...

adda..
a trecut si ziua botezului...:)
>:D<
sper sa vorbim curand..chiar mi-e dor de tine:-w
am vazut ca ai scris pe celalalt blog, si robert a scris, am sa citesc, insa acum nu pot..
am vrut doar sa iti urez un paste fericit >:D<

Trimiteți un comentariu