CE VOITI SA VA FACA VOUA OAMENII, FACETI-LE SI VOI LA FEL.(luca6.31)

Meditatia zilei :

Daca este cu putinta, intrucat atarna de voi, traiti in pace cu toti oamenii (Romani 12.18)

Probabil ca exista unii oamenii maniosi in viata ta. Acasa, la scoala, la serviciu sau la activitatile tale recreative. Oamenilor maniosi le place sa-si reverse mania pe alti oameni. Poti sa te enervezi si tu sau... sa gasesti alta solutie. Cu cine ar trebui sa te impaci?

Sursa: Agenda saptamanala devotionala
DE CE ARE NEVOIE ROMANIA IN VREMURI CA ACESTEA? dacă poporul Meu, peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga şi va căuta faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul şi-i voi tămădui ţara. (2 Cronici 7.14)

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Indurarea ce ma tine!


Un har de mare pret...
se pare ca Domnul a mai pus ceva in mine....si vreau sa impartasesc ceeia ce am cu voi:d dar mai mult decat cititi ori dati un comentariu mi-as dori sa intelegeti ca nu sunt doar niste cuvinte, ca ceeia ce spun este real si ca Doar ceul implineste. Domnul sa va deschida inimile...



Ma uit in urma mea.... inca un an sa scurs!
Ma uit in urma mea cu lacrimi pe obraz
multumind celui ce ma salvat, viata El mi-a dat
un suflet daramat am fost, un nimic, fara rost!
Insa El o samanta a plantat intr-un suflet daramat
Ce-ai vazut Doamne in mine?
de-ai pus atata har, ai investit iubire si rabdare!
nu stiu, si nu pot intelege!
Cum? Tu atat de mult ma-i ridicat...
ce altadata imi parea prea frumos sa fie adevarat
Astazi El ma ridicat, si stiu ca e adevarat!
Ce har nemeritat! Atat de mult El ma inaltat
un gand imi port in inima acum:
Ah! suflete de-ai intelege...
ca doar cerul te implineste!
La El gasesti tot ce iti doresti
in El e viata adevarata, in El te regasesti!
O... suflete de-ai intelege....
ca El iti e indeajuns!
iubirea Lui e mare...iubirea Lui te asteapta acum!
iar de vrei si tu sa fi inaltat...
smereste-te acum inaintea Lui, si intelege
ca doar cerul te implineste!

12 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

asa este, sunt versuri reale si foarte frumoase.God bless you.

llobyt spunea...

O fata realista,care scrie ce are pe inima...ganduri bune si adevarate!Rar mai gasesti asemenea fete!Te apreciez pt ceea ce faci si pt ceea ce esti!Domnul sa te binecuvinteze!!!:*

Symona spunea...

Adriana, mare este indurarea Lui, nu doar fata de tine, ci fata de noi toti. Da, noi nu avem nici un merit. Nu avem nici un lucru bun pe care sa nu-l fi primit de la El.
Frumoase gandurile inimii tale....

adda_life spunea...

Domnul sa va binecuvinteze si pe voi:d multumesc tuturor.multumesc robert pentru apreciere... asa este Simona multumim Domnului pentru toate lucrurile si pentru ceei ce este si ce face Ek pentru noi!

adda_life spunea...

El pentru noi:d greseala!:d

jeni spunea...

wow Adriana... nu am cuvinte!!! super... :-)

adda_life spunea...

multumesc jeni:d sa mai treci pe aici...

Lavinia Dance spunea...

povestea in caz reala, la ce se refera, ce poveste, la ea ma refeream:)
as vrea sa vorbim despe asta:)
lasa ca te iau eu la intrebari:X

hgfhf spunea...

:) e adevarat si frumos doar EL te implineste

Lavinia Dance spunea...

adda:-w astept postari noi ce faci ? ti-ai luat concedii? vezi ca te conciedez:-w si pe florin la fel:)))

pe bune acuma, cand mai scrii?:D

adda_life spunea...

:)) nush exact sper ca maine...e perioada cand sunt testata mult la scoala!

Lavinia Dance spunea...

succes:)
:D

Trimiteți un comentariu